fredag 30. desember 2011

Angel




Jeg er så glad i denne sangen! Misunner mamma som fikk oppleve denne tida..

Synes sangen passer fint til hvordan denne dagen har vært.
Dagen begynte med at jeg ble vekt av Miko som var over gjennomsnittet ivrig etter å komme seg ut. Ikke fordi han måtte på do, men fordi han ville ned til naboen der det finnes tisper med løpetid! Great. Ble litt irritert på han, så jeg satte han ut sånn at han kunne lukte litt. Det endte med at han rev ned det som var av ski og alt annet som måtte befinne seg i hans vei, i iveren etter å stikke av. I bånd! Litt forvirret av de gode duftene fra naboen. Bare litt.

Etter stallarbeid og foring av alle dyra, gikk turen til kjøpesenteret, som var på sin plass etter å ha vært en usosial menneskehater litt for lenge. Trengte ikke komme frem en gang, før jeg husket på hvorfor jeg hadde holdt meg unna. Kø overalt, hissige folk som stadig kaster seg over tuten og folk som skal trenge seg frem. Skubber borti deg og stresser og maser rundt med posene sine. Jeg sier ikke at jeg ikke har gjort det samme altså. Kan vel kansje innrømme at jeg stort sett alltid har dårlig tid, og ser sikkert ut som en forvirret høne jeg også når jeg er "in the moment". I dag fikk jeg hvertfall en ekstrem trang til å rope "stopp!! Pust.. ROOOOOOOOLIG... sånn? Da kan vi gå videre ja. ROLIG." Tross alt, så holdt jeg det inne. Heldigvis.
Men: Noen ganger tror jeg hele samfunnet prøver å løpe fra seg selv.

Jeg hadde tatt med meg Miko, siden han er dødsfustrert om dagen. Gikk lang tur med han i byen før jeg stakk innom senteret. Han synes faktisk det er kjempe morro med litt annet enn bare skogen av og til. Masse lukter! Mmmm. Jeg derimot, bikket over på fustrasjons siden. Idet jeg skulle dra med meg kamera i bilen som jeg trodde jeg var smart nok til å ta med meg, VAR DET IKKE DER. Jeg uten kamera? Nooooo way.  Prøvde å se lyst på det  og gå videre, men den ene fotomuligheten dukket opp etter den andre... Det er jo alltid sånn når man ikke har med seg kamera! For å sette prikken over i'en, slo byen selvsagt til med en flammende solnedgang også. Takk! Den var fin og se på da. ;) Bare for å nevne en irriterende ting til, hadde jeg også glemt mobilen.

Etter å ha vært limt fast foran pc'n en alt for god stund igjen, med bilderedigering og blogg surfing, burde jeg absolutt få rævva i gir og begynne å pakke til nyttårsaften. Skal nemlig en liten tur på fjellet med noen venner! Har egentlig ikke hatt lyst til å gjøre noe som helst hele uka, og det henger igjen fortsatt kjenner jeg. Dårlig form eller ikke, nyttårsaften må feires!

Feirer den her:


GODT NYTT ÅR FOLKENS!!! 


Bildet øverst til venstre er en ærlig beskrivelse av dagens feeling... Som hund, så eier.. eller no?
Da var julen over. Ifølge treet i hagen hvertfall.



Julehilsen fra Lilleponni og meg! Bedre sent enn aldri...
ÅRETS STØRSTE SNØMANN!! <3


Tatt på fersken... 




4 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig melding. Godt nytt år ønsker jeg deg! Det blir et fint år :) Flotte bilder - og jeg har en ambisjon om å bli litt flinkere på foto neste år. Det er moro! Hanne

    SvarSlett
  2. Takk det samme! Godt nytt år til deg også! Ja jeg håper 2012 blir et bra år. Lykke til videre med fotograferingen så lenge, ja det er kjempe gøy!! :D

    SvarSlett
  3. Sv: hehe, tusen takk ♥ !

    Godt nyttår!

    SvarSlett
  4. Ønsker dere et år med mye spennende turer ( så vi får se flotte naturbilder) :)) Godt år:)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!