mandag 26. desember 2011

First time Equinox

Mitt aller første blogg innlegg! :O

Jeg har alltid trodd at blogging, det er en grei sak, bare å skrive det som faller deg inn, legge ut noen bilder og that's it liksom. Det var det jo slettes ikke! Kan ærlig innrømme at jeg ikke skjønte en dritt i begynnelsen.. Eller.. har vel strengt tatt ikke skjønt så mye enda..HTML? what? har jo sett meg grønn i trynet av misunnelse på alle de fine bloggene deres der ute, det ser jo så pro ut! Var visst greit mye komplisert enn jeg hadde forestilt meg.  Uansett, nå skal jeg bruke resten av kvelden på å finne en eller annen blogging for "dummies" guide på nettet.. I need it!!

Imens legger jeg ut noen bilder.. Vinterstemning!

Wadman



Winter wonderland








Lille Ponni

Hesten min Brandina og Lille Ponni

Vinterpels

Brandina

Miko i julestemning

Melsomvik, Vestfold

Miko






© 2011 CAMILLA LARSEN

3 kommentarer:

  1. Dette ser veldig lovende ut! :) Legg ut noen bilder som du har tatt etter hvert da! :)fant forøvrig en link til deg! http://bloggerfordummies.blogspot.com/
    God Start! Mvh Mr.J

    SvarSlett
  2. Enig, - ut med bilder. Gjerne et i hvert innlegg, - det er en fin start og vil fungere som et blikkfang. Lykke til!

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Skal gjøre så godt jeg kan ;) Blir spennende å prøve!

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!