torsdag 29. desember 2011

Stemning





We all live under the same sky, but we don't all have the same horizon







                                                                           





Stemning i stua



















   

Pynt i stallen!
Hestene har ikke spist det opp enda, så da
liker det de nok :)



















                                                                               


                                                                     

Miko ser lengselfullt ned til naboen.. som eier en haug av labrador tisper.
Som har løpetid.. sukk.. 





Eldste pus


     





Kjærlighet







Bestevenn




4 kommentarer:

  1. Mange flotte julebilder! God stemning:-)

    Takk for hyggelig kommentar.

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig! :)
    Tusen takk for at du tok turen innom bloggen min og la igjen en hilsen! Det var koselig :)

    SvarSlett
  3. aah det første bilde av hunden er så fint!! :)

    sv:
    Tusen takk :D
    Ja har sett alle Hayao Miyazaki , har alle filmene hans ett sted å! han er ett geni!

    SvarSlett
  4. Hei, takk for kommentarer på bloggen min. Har svart der, men tenkte jeg kunne legge inn en kommentar på den nye og stilige bloggen din også. Du har et øye for detaljer og jeg liker bildene dine kjempegodt!! Du er lagt til på blogglista mi, så jeg gleder meg til ditt neste innlegg!

    Marie

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!