fredag 6. januar 2012

Army now



Sjekk ut 0:14! Kjiiipt å være hundeeier da altså.. Kjenner meg litt igjen! Noen ganger kunne jeg ønske jeg kunne si: "jeg låner bare denne hunden altså ".. Det er  ikke alltid ting går som planlagt!



Nå er jeg back in business i forsvaret, så er mye å gjøre om dagen.. Blir nok litt mindre tid til bilder!
Takk og pris for at det er fredag i MORGEN!!! Det blir godt. Da skal jeg få tid til mer blogging.
Merker at julen har vært her, for jeg har kjørt igang med fullt treningsprogram denne uken, noe som har resultert i at jeg nesten ikke kan bevege meg hverken inn eller ut av senga.. Spent på hvordan det blir i morgen! STØL er hvertfall stikkordet. Det beviser nok en gang hvor lazy jeg har vært i ferien.....

Har dere noen store planer for 2012?

Her er mine:
Dimme
Starte på instruktørkurs (hund)
Reise
Få ny jobb


Det er det som er spikret i første omgang hvertfall! Gleder meg til å se hva dette året bringer..!



3 kommentarer:

  1. Har om mål og prøve å trene litt selv, men kommer aldri til å klare det, hehe. Får ikke sett videoen,, :(

    SvarSlett
  2. // Ja, ikke sant! Tusen takk for kommentaren.

    SvarSlett
  3. Så dumt du ikke fikk sett den! Søk den opp på youtube.. den er ganske morsom ;) Nei, den treningen sitter langt inne hos meg også! Gikk så greit før, men nå har sjokoladen erobret treningsplassen virker det som...

    Tusen takk for kommentarer!

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!