fredag 20. april 2012

Klar for instruktør kurs!


En aldri så liten tur ut i skogen før jeg skal på instruktør kurs..
Det er andre helgen min på kurs, og denne helgen kommer ulve ekspert Runar Næss på besøk! Det blir kjempe spennende.

Trenger et nytt normal objektiv forresten! Noen som kan komme med anbefalinger?

God helg!!














Jeg klarte å gjøre den store bommerten igjen.. Jeg trodde jeg ikke kom til å behøve stativet mitt. Jeg trenger ALLTID stativet mitt!! Jeg lærer aldri..Dette resulterte i at jeg måtte vade ut i bekken legge meg så langt ned det lot seg gjøre, og balansere kameraet på en sten... Det hadde vært så utrolig mye enklere hvis jeg hadde ett stativ! Å vent.. Jeg har det! Jeg bare valgte å legge det igjen hjemme.. lurt.. 

I mangel på dette berømte stativet, ble egentlig ingen av bildene spesielt bra..
Sånn går det når fotografen svikter!












Lille Ponni koser seg i sola!



1 kommentar:

  1. Wonderful shots :) Fourth from bottom is my fav!!

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!