torsdag 19. april 2012

Sportrening!

Kongen på haugen

George


Klar for sportrening!
 I dag har jeg trent spor med George! Hadde en liggetid på ca. tre timer før jeg gikk spor i dag, får å få opp vanskelighetsgraden. Hadde også lagt ut tre genstander, pluss en kong som sluttgjenstand. I dag hadde jeg fokus på forskjellig type terreng i løpet av sporet, krysset bl.annet en grusvei.Gikk også litt langs grusveien før jeg krysset den, for å få han til å bruke nesen sin skikkelig. Han har det med å gå litt for fort slik at han går over vinkler spesielt. Dette funket kjempe bra! Han surret litt i begynnelsen, før han virkelig skrudde på nesa og fant krysningen. Ellers fant han alle gjenstandene og markerte fint. Kan bruke relativt små gjenstander nå, som du ser på bildet. Det er gøy når treningen gir resultater!
Underveis belønner jeg med kong når han markerer på en gjenstand.
George har fått kongen sin etter å ha funnet første gjenstand i sporet

En av tre gjenstander jeg la ut i sporet

La ut en kong som belønning i slutten av sporet

George markerer på kongen, slik han markerer når han finner en gjenstand


Savner Miko.. Han var verdens beste venn! 

Fikk tid til litt lek i photoshop i dag også! 
I morgen skal jeg på instruktør kurs igjen, så jeg må lese litt på pensum før jeg legger meg.. Er interessant stoff hvertfall! :)

Hva har du gjort i dag?

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder og flott hund.
    Pent ps jobbing!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :)
      Ha en fin helg!

      Slett

Tusen takk for din kommentar!