torsdag 8. august 2013

After the rain, the sun will shine




Det regner og regner og regner. 
Det skaper gode fotomuligheter!! Jeg mener at de beste tispunktene for naturfotografering er:
- Rett etter regnet
- Når solen står opp og en time etterpå
- Når solen går ned og en time før. 

Her er noen eksempler tatt rett etter regnet! 




















Portrettet er tatt med et objektiv jeg har fått gleden av å teste!
Jeg har lenge vært på utkikk etter et godt normal objektiv.
Nå tror jeg at jeg har funnet det!
Noen som har erfaringer med dette objektivet?












2 kommentarer:

  1. Så kjekt at du er tilbake!! :))

    Objektet har jeg ikke erfaring med men etter både portrett og bilder å dømme så ser det bra ut! :))

    Fin uke til deg:))

    SvarSlett
  2. Ja er veldig gøy å vær i gang igjen ;)

    Tuusen takk! Blir nok det jeg kjøper..

    Ha en super uke du også! :)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!