tirsdag 29. april 2014

Nytt tilskudd til familien!

 Vi har fått kattunger

Gården har vært litt tom uten katter, så nå innså vi at det var på tide å skaffe oss en katt eller to. 
Musebestanden har gått kraftig opp, så noe måtte gjøres! Jeg hentet disse to søtnosene i Slemmestad. De er søsken, en gutt og en jente. Foreløpig går de under navnene Mumriken og Lille My. Eller mer passende, Rabagast 1 og Rabagast 2. Stua blir aldri helt den samme igjen! ;)






George passer på at ingen skal ha mulighet til å få tak i gnage beinet hans. 
Årets første bad har også blitt gjennomført! Jeg henger riktignok litt etter enda... 


Rabagast 1 i aksjon!


Planlegging av tur


Ellers går det mye i planlegging av tur om dagen.
Jeg skal nemlig ut på mitt livs største eventyr i sommer!
Det blir min desidert lengste tur, og helt sikkert en stor utfordring.
Jeg gleder meg!! Foreløpig er sted, lengde og når turen starter, hemmelig... ;)

Har dere noen store, eller små planer for sommeren?





God tur! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar!