torsdag 3. juli 2014

Nytt kamera!

Kajakk for første gang!

For første gang i mitt liv, har jeg padlet kajakk. Det var kjempe fint!
Følte at jeg hadde null peiling på padleteknikk osv, men det ble da en koselig 
tur på 6 km likevel da. Kjente det dagen etterpå!


Selv om kajakk var fint, er det nok i skauen jeg fortsatt kommer til å tilbringe mest tid.

Begynner å bli klar for langtur! Pakkliste kommer. Når jeg får pakka.

George har allerede bestemt hva han skal ha med seg!

Yes! Endelig fikk jeg surret meg til å bruke pengene på noe "fornuftig".
GoPro kamera skal med på sommerens eventyr!
Har litt å sette meg inn i, jeg er åpen for tips!! 



 Nå om dagen, går det mye i sjekking av utstyr. Alt må være i orden før avreise!
Jeg har så lyst til å ha med grom-teltet helsport superlight 1-2, men det blir litt for liten plass...
Da blir det gode, gamle Nordmarka 2 med istede. Satser hardt på at det holder i år også.



Fiskeutstyret trenger en real oppdatering...  




Noen som er kjent med denne fiskestanga?
Black Panther tele. Har fått den, men er ikke kjent med merket. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar!