torsdag 10. juli 2014

Tida begynner å renne ut...

Yes! Jeg elsker å være frisk!

Det er sånt man husker å sette pris på, når man blir syk. 
Nå er det bare en snau uke til startskuddet går, for årets mini-ekspedisjon.
Og jeg, er forkjøla. Flott. 


Det er nesten rart å tenke på, at for et par dager siden orket jeg å gå lang tur.
Nå orker jeg nesten ikke hente meg en ny Curamed pastill engang. Hehe :)


Jeg trodde at det å spise blåbær var en forsikring mot å bli syk? ;)





Nå sitter jeg pal foran PCn, og prøver å sette meg inn i Garmin sitt Basecamp program.
Ikke lett spør du meg! Men nå har jeg jo goood tid. 
Det eneste jeg skal, er å spise Curamed. 







Det var så varmt i går, at vi måtte snike oss ut en tur med båten.
Årets første bad ble også tatt! 







Hejdå!


2 kommentarer:

  1. Håper du ble frisk til ekspedisjonen. Spent på hvordan det gikk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Det gikk akkurat! Og turen ble super. Har lagt ut fra de første dagene nå! :)

      Slett

Tusen takk for din kommentar!