lørdag 14. januar 2012

En kort høsttur





I høst fant jeg og mamma ut at det er for dumt å være inne når det er så fint høstvær! Selv om det var midt i uka, tok vi derfor en tur til et vann i nærheten og overnattet under åpen himmel. Det var herlig! Ligge å kikke opp på stjernene mens man sovner inn.. Finnes ikke så mye bedre enn det!


Høsten er en av mine favoritt årstider. Jeg liker den så godt fordi det er så mange flotte farger, spennende vær som gir flotte bilder og akkurat passe temperatur. Insekter er det lite av også! Passer meg i grunnen perfekt. Til høsten igjen, vil jeg ta en skikkelig langtur, bare meg og Miko.











3 kommentarer:

  1. Hei,
    og takk for hyggelig kommentar og tilbakemelding på bloggen min, nå nettopp.

    Denne høstturen deres må ha vært en TOPP opplevelse, ja. Herlig!

    Høsten er ei fin tid.
    Den klare og skarpe lufta...
    - og alle fargene, ikke minst.

    Ønsker deg en god lørdag, der du er.
    Ha det fint! :)

    SvarSlett
  2. Endte opp med å bruke kamera dekslet, den med bjørnen er så stor og den kommer med på bilder når man bruker kameraet, og det ødelegger sykt mye, og siden den er så stor så har jeg ikke plass til den i lomma mi :(( men kamera dekslet er jo desidert det fineste:D

    - Tusen takk:D satser på å fullføre hele 20-before 21 lista mi :)

    SvarSlett
  3. Så kjekt å ha ei mamma som går på tur:))) Jeg synes selv det er stor stas når jentene vil bli med på tur:)))

    Gleder meg til turer med litt mer farger i:) Selv om det er lenge til høsten ennå:)) Det er virkelig grått og trist på kysten om dagen:))

    Ha ei turrik uke:))

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!