lørdag 17. august 2013

Fields of Gold





Noen ganger er jeg så overlykkelig for at jeg stort sett tar med meg kamera overalt. Dette lyset er jo så bra at da må man bare stoppe og ta bilder. I dette tilfellet var jeg på vei hjem fra jobb, sola gikk ned, og da gikk jo selvfølgelig fotografen av skaftet. Jeg kastet bilen ut i grøfta (siden jeg har toyota hilux) og løp midt ut på jordet, smalt opp fotostativet og knipset i vei!! Ok, nå overdramatiserte jeg kansje litt her... Men det var verdt et lite stopp hvertfall! :)

Og de gangene du IKKE har med kamera, ja da kan du banne på at du ser slike fotomuligheter på hvert eneste hjørne.. Så ta det med! Bare sånn i tillfelle :)





4 kommentarer:

  1. Tenk om man kunne krype inn i bilder og stele litt av atmosfæren:)))

    vakker stemning!!

    SvarSlett
  2. Wow! Great series! Awesome light :-)

    Greetings from the Netherlands,
    Gert Jan

    SvarSlett
  3. Thanks!! :)
    Yes, the sunset was very beautiful this day.

    Have a nice week! :)

    SvarSlett
  4. Wow this was really helpful!! I love travel blogs & these are amazing. Thanks! Online Travel Agencies

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!