tirsdag 10. januar 2012

Topptur fra Leirvassbu

Utsikten fra veien opp! Nydelig. Her kjørte vi forbi en haiker, før vi ombestemte oss og snudde for å plukke han opp. Idet vi skal stoppe, ser vi at han får haik av noen andre. Førstemann til mølla! ;)

Brøytekanten sin det.



Skiløypa på vei opp til hytta



Leirvassbu med Kyrkja i bakgrunnen

På vei opp på Kyrkja. Været var ekstremt dårlig, og det var sinnsykt glatt, men med stegjern og ishakke
kom vi opp til slutt. 


Turens første 2000m besteget! Verdens beste fettere som turkamerater. :)

Stiv i trynet av kulda. 

Leirvassbu



På vei til Visbretinn



Visbretinn i front

Litt windy bare.. 

Litt dumt å se fritt vilt før jeg skulle hit ja.. 





7 kommentarer:

  1. En flott bildeserie med idylliske vinterbilder.
    Tipper at det var turen sin, det ja!
    Og du, jeg tenkte også på Fritt Vilt filmene da jeg såg bildet ditt fra hytta. FØR jeg leste teksten din under...
    Dere var modige, må jeg si. Virkelig. ;)

    SvarSlett
  2. Åh, herlige vinterbilder!

    sv; Tusen takk! Jeg går på Vågen VGS 1MK.

    SvarSlett
  3. Heisann. Jeg er ekstremt fornøyd med mitt 7D så jeg kan trygt anbefale det til deg. Om jeg ikke hadde hatt noe ok kamera i dag å skulle valgt hadde valget stått mellom 7D og 5D. 5D koster bittelitt mer men er fullformat. Men uansett, 7D er avansert så det holder å kan gjøre alt du kan tenke deg. Det er bare å lære seg å bruke det rett og slett. Bruk www.kelkoo.no når du skal kjøpe kamera så får du rimeligste pris :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder!
    Vinter-norge er bare saa utrolig vakkert! *savn*
    :)

    SvarSlett
  5. For noen herlige bilder, vakker vinter!

    SvarSlett
  6. Så fantastisk gode bilder! Du er dyktig.

    SvarSlett
  7. Seriøst mye knallbra bilder!! Spes det opp Kyrkja - urolig bra!! Du har det jammen i knipsefingeren:)))

    Knall!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!