onsdag 21. august 2013

Sportrening


Da har jeg endelig fått børstet støv av George, etter en litt for 
lang pause fra sportreningen... 

Han har vært min tjeneste hund, så spor det kan han!

Gikk to spor i dag, ett på ca 400m og et på ca 600m.
Liggetiden var på 2,5 og 3 timer. 
Jeg må ha såppas liggetid på sporene, fordi han er så sinnsykt rask.
Det er jo bra, men jeg skal jo henge med jeg også! ;)


                                      Startet med et spor-oppsøk på et kryssende spor.
Han valgte riktig retning i begge sporene. 

 Jeg har prøvd mange forskjellige sporliner på markedet, og har erfart at dette er 
den ensete som holder mål! Løp og kjøp ;)

Sluttgjenstand i spor nr 1. Sporet gikk veldig fint, men han gikk litt høy nese av og til.  

 En av gjenstandene i spor 2. 
Han skal markere ved å sette seg foran gjenstanden og stirre på den.
Dersom det er mørkt skjønner jeg hvor den er, og dersom det er en 
skarp/farlig gjenstand kan han ikke skade seg på den. Kjekt synes jeg!

Belønning for riktig markering av gjenstand i sporet 

Jippiii! Sluttgjenstand i spor 2. Litt lenger liggetid på dette sporet gjorde at han gikk litt saktere.. Heldigvis..






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar!