mandag 13. januar 2014

Etterlengtet vinter




Endelig snø og kulde!
Etter en lang periode med ekstremt kjedelig vær, har endelig snøen kommet for å bli.
Det gjorde det til en enkel sak å komme seg ut på en skikkelig dagstur!
Det var mer snø i skauen enn jeg hadde regnet med, men heldigvis var det såppas kaldt at
vi gikk oppå skaren!








Non-Stop sporsele. Den er jeg foreløpig veldig fornøyd med!
Jeg bruker den når vi skal på tur og selvfølgelig når vi går spor. Hunden min trekker ikke,
derfor har jeg valgt å ha denne istede for en nomesele.

 Det var nydelig på skauen i dag! Var veldig kaldt i høyden, det så nesten"sommerlig" ut ned mot fjorden.






En som er litt mindre skeptisk til å krysse isen enn meg.. 




Klare for lunsj! :)





Dagen høydepunkt.. Denne skulle eksistert også utenom julen!!

Bringebærsyltetøy gjør susen..




Takk for turen!





3 kommentarer:

  1. Scandinavian Glow01 februar, 2014

    Fantastiske bilder! :) Du er flink.

    SvarSlett
  2. Scandinavian Glow01 februar, 2014

    Fantastiske bilder! Du er flink :)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!